Projekt „Edukacja włączająca w gorlickich szkołach podstawowych” - zajęcia chemiczne

Treść
Uczniowie biorący udział w projekcie „Edukacja włączająca w gorlickich szkołach podstawowych” podczas wrześniowych zajęć matematyczno –przyrodniczych dla uczniów zdolnych pogłębili i utrwalili wiedzę na temat wodorotlenków. Uczennice miały okazję przeprowadzić osobiście doświadczenia chemiczne związane badaniem odczynu roztworu wodorotlenków, otrzymywania wodorotlenków dobrze rozpuszczalnych oraz nierozpuszczalnych w wodzi. Dziewczyny z dużym zaangażowaniem uczestniczyły w tych zajęciach, chętnie wykonując poszczególne doświadczenia opisane w kartach pracy – dziennikach laboratoryjnych. Dziewczyny rysowały schematy oświadczeń, opisywały obserwacje oraz wyciągały wnioski z przeprowadzonych ćwiczeń . Zajęcia były doskonałym sposobem przyswojenia wiedzy poprzez eksperymenty.
Katarzyna Furman